لوگو2

هشتگ گذاری در اینستاگرام

دسته بندی :blog, اینستاگرام ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ admin 150 مشاهده
هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام

امروزه تمامی افراد حداقل یک بار از هشتگ ها در اینستاگرام خود استفاده کرده‌اند. هشتگ همان کلمه یا عبارتی است که با علامت # آغاز می‌شود. از هشتگ گذاری در اینستاگرام به منظور شناسیی کلمات کلیدی و یا دسته بندی کردن متن در شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده می‌شود.

در واقع زمانی که علامت # در ابتدای یک واژه یا عبارت قرار می‌گیرد به یک متا تگ تبدیل می‌شود و کلیک کردن روی آن باعث می‌شود که مخاطب به سمت صفحه و یا محتوایی مرتبط با موضوع واژه هدایت شود. در نتیجه، زمانی که شما از هشتگ در پست‌های خود استفاده می‌کنید، آن پست در شبکه اجتماعی و در کنار سایر هشتگ های مشابه قرار می‌گیرد.

و هر فردی که آن هشتگ را جستجو کند ،می‌تواند پست شما را نیز مشاهده کند. هشتگ پیش از هر چیز به بازدیدکننده فعلی عکس شما، توضیح می‌دهد که شما با چه انگیزه‌ای پست گذاشته‌اید و مطلب شما چه پیامی دارد.

کاربرد دوم هشتگ،‌ کمک به اینستاگرام است تا محتوای پست شما را بهتر تشخیص دهد.این مسئله هم در پیشنهاد دادن پست (در قسمت Explorer) مهم است و هم باعث می‌شود کسانی که هشتگ مورد نظرتان را جستجو می‌کنند، پست شما را بیابند و ببینند.

ضمناً به خاطر داشته باشید که اگر هشتگ شما بیش از حد عمومی نباشد، این شانس هم وجود دارد که کاربران زیادی آن هشتگ را فالو کرده باشند و در این صورت، شما بیشتر و بهتر دیده خواهید شد.

شما باید از کلمات خاصی در هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید. در این صورت، هر چقدر که هشتگ های شما خاص‌تر و جذاب‌تر باشد، مخاطبان بیشتری جذب شده و در نتیجه، پست‌های شما بیشتر دیده می‌شوند.داگر شما در بخش اکسپلور اینستاگرام هشتگی را سرچ کرده باشید، می‌بینید که در صفحه ی نتایج هشتگ ها به دو قسمت تقسیم شده اند، Top و Recent. به هشتگ هایی که از طرف کاربران بیشتر مورد اقبال قرار گرفته است، تاپ هشتگ می‌گویند.

عدد دقیقی برای هشتگ های هر پست یا استوری تعریف نشده است. تنها موضوع قطعی این است که نباید تعداد هشتگ های هر پست بیش از ۳۰عدد باشد.

در بین هشتگ های اینستاگرام جستجو کنید و ببینید کدام # فالوور بیشتری دارد و در عین حال کلمات شبیه به آن کمتر است، این هشتگ  را می توان به عنوان یک هشتگ خوب و کلیدی در نظر بگیرید و در پست های خود از آن استفاده نمایید.

با استفاده از هشتگ ها می توانید هواداران و طرفداران خود را پیدا کنید، این موضوع برای سلبریتی ها و افراد مشهور اهمیت زیادی دارد و البته برای کسب و کارها می توان  از این طریق جامعه ای از مشتریان خود را بیابید.

برای مشاهده مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و آپارات دنبال کنید

admin

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0